ناپدری

ساخت وبلاگ

اطلاعات جدیدی از بازی Anthem

  • اطلاعات جدیدی از بازی Anthem

    بازی آنلاین اکشن و نقش‌آفرینی جدید استودیوی بایوور یعنی Anthem از زمان عرضه مرکز توجهات بوده و تیم‌سازنده نیز به این توجهات پاسخ داده و اطلاعات مختلفی از بازی را در اختیار هواداران قرار داده‌اند.

    اخیرا مشخص شده است که در زمان بازی هیچ محدودیتی از نظر فاصله بین اعضای یک تیم وجود ندارد. شما می‌توانید در هر نقطه از دنیای بازی باشید ولی با شروع یک ماموریت “در شرایط خاص”، شما به منطقه‌ی مربوطه انتقال داده خواهید شد.

    آقای Mark Darrah تهیه‌کننده‌ی بازی کمی در باره‌ی سیستم شخصی‌سازی بازی توضیح داده است. به گفته‎ی ایشان شما قادر خواهید بود زره Javelin خود را با طرح‌های مختلف تزیین کنید و یا آن را به رنگ‌های مختلف درآورید. شما می‌توانید این طرح‌ها و رنگ‌های مختلف را در جریان بازی بدست آورید. همچنین علاوه بر طرح و رنگ‌های مختلف، آیتم‌هایی در بازی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد مدل سه بعدی زره خود را تغییر دهید.

    با توجه به توضیحات تهیه‌کننده‌ی بازی، اگر برای تغییر زره و تسلیحات خود به بخش Strider مراجعه کنید، ماموریت شما لغو خواهد شد. پس بهتر است قبل از شروع ماموریت زره مناسب خود را انتخاب کنید و تجهیزات لازم را با خود همراه داشته باشید.

    در صحبت‌های مربوط به سلاح‌های بازی، مشخص شد که هیچ سلاحی با قابلیت Dual Wield در بازی وجود ندارد. یعنی شما نمی‌توانید با یک اسلحه در هر دست به سمت دشمنان خود شلیک کنید. همچنین بد نیست بدانید که هر زره Javelin، می‌تواند ۲ سلاح متفاوت را با خود حمل کند و علاوه بر سلاح‌ها، شما قادر به حمل چندیدن وسله‌ی کاربردی مختلف خواهید بود. سلاح‌های استاندارد بازی شامل مواردی همچون Pistol و Minigun و امکانات اضافی بازی شامل مواردی همچون Mortar، Wrist Missile و نارنجک دستی می‌شود.

    نکته‌ی دیگری که به آن اشاره شد، وجود امتیاز اضافی برای استفاده از آیتم‌های یک ست است (Set Bonus). همچنین سپر زره Colossus را می‌توانید برای حمله استفاده کنید.

    در گذشته بحث‌هایی در مورد وجود یک درخت توانایی (Skill Tree) مستقل برای هر زره پیش آمده بود ولی آقای Darrah این موضوع را رد کرد. سیستم پیشرفت زره‌ها در بازی بر مبنای سلاح‌ها و آیتم‌های استفاده شده برروی آن زره می‌باشد. اما سطح شخصت اصلی بازی (Freelancer) با انجام مامورت‌های مختلف افزایش می‌یابد (سطح آیتم‌ها و سلاح‌های دریافتی در پایان هر مبارزه و یا ماموریت بر اساس سطح شخصت شما می‌باشد). همچنین شخصیت بازی درخت توانایی خواهد داشت.

    بازی Anthem در تاریخ ۲۲ فوریه‌ی ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

    منبع:گیمفا.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : اطلاعات,جدیدی,از,بازی,Anthem,بیوگرافی , مجله , مجله اینترنتی , مجله تایم , بیوگرافی بازیگران , مجله سلامت , مجله ورزشی , مجله تایم , تایم , تیزر فیلم , بازی , سینما , مشخصات خودرو, نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 298 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 15:57

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : 2,میلیون,تومان,در,ماه,به,صورت,100%,تضمینی,(,کار,می,کنیم,فریلنسر,),درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 311 تاريخ : سه شنبه 16 مرداد 1397 ساعت: 0:28

طالع بینی ازدواج ماه ها با هم

  • طالع بینی ازدواج ماه ها با هم

    امروز درباره روابط عاطفی و ازدواج متولدین ماه هاي مختلف باهم صحبت میکنیم، البته حساب براساس ماه هاي فلکی است یعنی ماه هاي فارسی باستانی که معبران قدیم طالع هاي دقیقی بر اساس آنها نوشته اند، اگر کمی با علم ابجد آشنا باشید بهتر موضوع امروز ما را درک میکنید، ودر آخر هم گل هاي خانگی متناسب با متولدین هر ماهی را معرفی می‌کنیم پس هم چنان که هستید با مجله پارس ناز همراه باشید.

    وقتی بحث عشق به میان می‌آید ستاره شناسی می‌تواند راهنمای مفیدی دراین زمینه باشد. سازگاری یعنی نیازهای هر کدام از صور فلکی را درک کنیم و بعد تشخیص دهیم که کدام یک برای ما مناسب هستند. بنابر این در ابتدا باید درباره متولدین هر برج اطلاعاتی کسب کنید: از عشق چه چیزی می‌خواهند، طبیعت شان چیست. سپس در مورد برج ماه خودتان اطلاعات کسب کنید. اینکار مثل قرار دادن دو قطعه پازل درکنار یک دیگر است.

    = حمل: فروردین

    = ثور : اردیبهشت

    = جوزا: خرداد

    = سرطان: تیر

    = اسد: مرداد

    = سنبله: شهریور

    = میزان: مهر

    = عقرب: آبان

    = قوس: آذر

    = جدی: دی

    = دَلو: بهمن

    = حوت: اسفند

    جفت هایي که دارای یک نشانه ماه تولد هستند بیشترین سازگاری را دارند

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    طبق معمول سازگارترین رابطه بین دو نفر اتفاق میوفتد که نشانه ماه تولدشان یکی باشد. این رابطه به گونه اي است که هردو طرف نه تنها خودشان را دوست دارند بلکه به دنبال فردی با خصوصیات مشابه خودشان هستند.

    اگر با فردی ملاقات کرده‌اید که نشانه ماه تولدش مشابه شماست تبریک می‌گویم. بی شک خصوصیات رفتاری و خصلت هاي خودتان را پذیرفته اید. هر دوی شما خصوصیات رفتاری مشابهی دارید و علایق و تفکرات تان نیز به هم نزدیک است.

    علاوه بر ماه هاي مشابه، ماه هاي متضاد هم می‌توانند سازگاری داشته باشند

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    در ستاره شناسی غربی ۱۲ نشانه ماه تولد دریک سیستم نمودار دایره اي تقسیم شده اند. اگر نشانه ماه تولد طرف مقابل شما درست در جهت مخالف نشانه شما باشد یک سازگاری بسیار رمانتیک خواهید داشت. شما می‌توانید دو قطب متضادی باشید که بخواهید هم دیگر را بکشید یا این‌که دو قطب متضاد یین و یانگ «یین و یانگ دو قطب مخالف جهان هستند که وقتی بین انها تعادل برقرار شود تعادل و احساس خوبی بوجود می‌آید» یک دیگر باشید.

    نشانه هاي مخالف

    = برج حمل + برج میزان

    = برج ثور + برج عقرب

    = برج جوزا + برج قوس

    = برج سرطان + برج جدی

    = برج اسد + برج دلو

    = برج سنبله + برج حوت

    از بهترین جفت ها برای شما میتواند فردی باشد که از نشانه ماه تولد شما ۵ نشانه دورتر است

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    هدف ازدواج و رابطه زندگی در سرزمین رمانتیک و عاشقانه نیست بلکه هدف پیشرفت است. بنابر این بیشتر مردم شخصی را انتخاب می‌کنند که ۵ نشانه از آنها فاصله داشته باشد و این یک قانون کارمایی است. این جفت سازی کمی پیچیده است اما می‌تواند منجر به یک رابطه عمیق همراه با صمیمیت بالا شود.

    ازدواج هایی که 5 نشانه از هم فاصله دارند

    = برج حمل + سنبله یا عقرب

    = برج ثور + میزان یا قوس

    = برج جوزا + عقرب یا جدی

    = برج سرطان + برج قوس یا دلو

    = برج اسد + برج جدی یا حوت

    = برج سنبله + برج دلو یا حمل

    = برج میزان + برج حوت یا ثور

    = برج عقرب + برج حمل یا برج جوزا

    = برج قوس + ثور یا سرطان

    یکیدیگر از بهترین جفت سازی ها با نشانه هایي است که عناصرشان باهم تطابق دارند

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    هر کدام از نشانه هاي صور فلکی با یکی از چهار عنصر آب، باد، خاک و آتش تطبیق داده شده اند. اگر عنصر طرف مقابل شما مشابه عنصر خودتان باشد رابطه موفقی خواهید داشت. البته هیچ وقت آرامش و درک کامل امکان‌پذیر نیست مگر این‌که برای زنده نگه داشتن اشتیاق و علاقه کمی تلاش کنید استقلال خودتان را در رابطه حفظ کنید.

    جفت سازی نشانه هاي صور فلکی با عناصر مشابه:

    = آب: سرطان + عقرب + حوت

    = باد: جوزا + میزان + دلو

    = خاک: ثور + سنبله + جدی

    = آتش: حمل + اسد + قوس

    زوج هاي موفق و مقتدر طبق معمول سه نشانه باهم فاصله دارند

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    ازدواج با فردی که ۳ نشانه با شما فاصله داشته باشد کششی پویا و پر از انرژی ایجاد خواهد کرد. این دو نفر ممکن است درگیری هاي زیادی باهم داشته باشند اما هرگز نمیتوانند هم دیگر را نادیده بگیرند. در واقعی کششی بین او این دو نفر وجوددارد که رابطه را گرم نگه می دارد.

    جفت سازی نشانه هایي که 3 نشانه باهم فاصله دارند:

    = برج سرطان + حمل یا جدی

    = برج ثور + دلو یا اسد

    = برج جوزا + حوت یا سنبله

    = برج سرطان + حمل یا میزان

    = برج اسد + ثور یا عقرب

    = برج سنبله + جوزا یا قوس

    = برج سرطان + میزان یا جدی

    = برج عقرب + برج اسد یا دلو

    = برج قوس + سنبله یا حوت

    = برج جدی + حمل یا میزان

    = برج دلو + عقرب یا ثور

    = برج حوت + جوزا یا قوس

    زوج هایي که دو نشانه باهم فاصله دارند بیشتر شبیه دوستی با مزایا هستند

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    این نوع ازدواج ها شاد و آسان هستند. اما روابط مثل روابط دوستی می‌ماند. بنابر این باید بیشتر تلاش کنید تا ازدواج شما دیگر به یک رابطه دوستی شباهت نداشته باشد و یک رابطه زناشویی موفق داشته باشید.

    جفت سازی نشانه هایي که دو نشانه از هم فاصله دارند:

    = برج حمل + برج قوس یا دلو

    = برج ثور + برج حوت یا سرطان

    = برج جوزا + برج حمل یا اسد

    = برج سرطان + برج ثور یا برج سنبله

    = برج اسد + برج جوزا و یا برج میزان

    = برج سنبله + برج سرطان یا عقرب

    = برج میزان + برج اسد و یا قوس

    = برج عقرب + برج سنبله و یا برج جدی

    = برج قوس+ برج میزان و یا دلو

    = برج جدی + برج عقرب یا برج حوت

    = دلو + برج قوس یا برج حمل

    = برج حوت + برج جدی و یا برج ثور

    اگر با همسرتان فقط یک نشانه فاصله دارید ممکن است روزهای سختی را بگذرانید

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    زن و شوهری که یک نشانه باهم فاصله دارند آبشان از یک جوی نمی‌رود. این جفت سازی بدلیل تفاوت هاي شدید شخصیتی ممکن است کمی سخت و مشکل باشد. اما از طرفی درگیری هاي این زوجین می‌تواند منجر به یک رابطه سالم و پیشرفت طرفین شود. این دو نفر می‌توانند از تفاوت هاي یک دیگر چیزهای زیادی یاد بگیرند و طرف مقابلشان را از منطقه امنی که بر پایه ترس ساخته شده است بیرون کنند.

    جفت سازی نشانه هایي که یک نشانه باهم فاصله دارند:

    = برج حمل + برج حوت یا برج ثور

    = برج ثور + برج حمل یا برج جوزا

    = برج جوزا + برج ثور یا سرطان

    = سرطان + برج جوزا یا اسد

    = برج اسد + برج سرطان یا برج سنبله

    = برج سنبله + برج اسد و یا برج میزان

    = برج میزان + برج سنبله یا عقرب

    = برج عقرب + برج میزان و یا قوس

    = برج قوس + برج عقرب یا برج جدی

    = برج دلو + برج جدی و یا برج حوت

    = برج جدی + برج قوس یا دلو

    = برج حوت + برج دلو و یا برج حمل

    و در ادامه: گیاهان خانگی متناسب با شخصیت متولد هر ماه چیست؟

    متولدین هرماه بر اساس ویژگی هاي شخصیتی خود میتوانند گیاهان خانگی مناسب خودرا انتخاب کنند. در ادامه گیاه متناسب با ماه تولد خودرا انتخاب کنید.

    فروردین: کاکتوس

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    متولد فروردین کاملا مستقل، با اعتماد به نفس و بلند پرواز است. انها به سفر و ماجراجویی علاقه زیادی دارند بنابر این به گیاهی نیاز دارند که زمانی که در سفر هستید بتواند از خودش نگه داری کند و کاکتوس بهترین انتخاب است.

    اردیبهشت: یشم

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    بعنوان یک اردیبهشتی به خاطر این‌که فرد قابل اعتمادی هستید به خودتان افتخار میکنید. به جزئیات تمرکز میکنید و به خودتان رسیدگی می‌کنید. گیاه یشم بهترین گیاه مناسب شماست چون بسیار آرام رشد می‌کند و مراقبت ازآن زیاد سخت نیست. و شما تک تک برگ هایي که جوانه می‌زنند را تحسین می‌کنید.

    خرداد: گیاهان هوازی

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    بطور کلی بعنوان فردی که سرگرم اندیشه ها و امیال خود هستید گیاهان هوازی که ریشه نمی‌زنند و برای بقا نیازی به خاک ندارند مناسب شخصیت شماست. این گیاهان بسیار آزاد هستند و به اسانی میتوان جای آنها را تغییر داد.

    تیر: اسپاتی فیلوم

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    نظر اطرافیان متولد تیر این است که او شخصیتی سرد و کناره گیر است در حالی‌که انها بسیار عاطفی و احساساتی و دوست خوبی هستند. گیاه اسپاتی فیلوم نیز گیاهی است که خودرا با شرایط وفق میدهد و مراقبت ازآن زیاد سخت نیست. آنها درست مثل تیرماهی ها به زندگی وفادار هستند.

    مرداد: گیاه فیکوس

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    مردادی ها دوست دارند مرکز توجه باشند. آنها مغرور، گرم و شجاع هستند و به گیاهی نیاز دارند که مثل خودشان مرکز توجه باشد. گیاه فیکوس بسیار بزرگ و تنومند می‌شود و همه ی توجه ها رابه خود جلب می‌کند.

    شهریور: آزالیا

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    بهترین گیاه برای متولد شهریور بعنوان یک فرد کمال گرا و جزئی نگر گیاه آزالیا می‌تواند باشد که نگه‌داری آن دشوار است. زیبایی و جذابیت از ویژگی هاي متولد شهریور است و گیاه آزالیا به نوعی نشان دهنده این بعد از شخصیت اوست.

    مهر: سانسیوریا یا گیاه ماری

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    مهر ماهی ها مهربان و از خود گذشته و همیشه به دنبال تعادل در زندگی هستند. آنها زیبایی را در هر چیزی تحسین می‌کنند. گیاه سانسیوریا که نگه‌داری ازآن بسیار آسان است برای متولد مهر مناسب است زیرا بین سختی و زیبایی تعادل ایجاد کرده است.

    آبان: آئونیوم

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    مردم بدلیل شخصیت محکم، مستقل و شجاع شما حساسیت و هوش عاطفی را نادیده میگیرند. گیاه آئونیوم نیز در ظاهر بنظر سخت و محکم می‌رسند اما نگه‌داری از آنها از حساسیت زیادی برخوردار است.این گیاه درست مثل متولدین آبان برای لحظات تنهایی خود ارزش قائل است ودر گلدان جداگانه بهتر رشد می‌کند.

    آذر: مونسترا

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    متولد آذر خلاق، ماجراجو و آزاد است و بهترین گیاه متناسب با ویژگی هاي او گیاه مونسترا می‌تواند باشد. این گیاه را در هر جای خانه قرار بگیرد شکوفا می‌شود.

    دی: بروملیاد

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    متولد دی بیشتر روی بعد زیبایی هر چیزی تمرکز می‌کند بنابر این گیاه زیبای بروملیاد برای چنین شخصیتی بسیار مناسب است. این گیاه به چیزهای اطرافش تکیه می‌دهد تا بتواند نور و رطوبت مورد نیازش را جذب کند.

    بهمن: بگونیا

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    شما فردی میان گرا هستید. گاهی اوقات خجالتی و آرام و گاهی اوقات پر انرژی. گیاه متناسب با شخصیت شما گیاه بگونیاست. این گیاه رنگی است اما رنگ هاي ملایمی دارد. توجه همه ی رابه خود جلب می‌کند اما بسیار ظریف و لطیف است.

    اسفند: گیاه عنکبوتی

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    اسفند ماهی ها به تواضع و همدلی مشهور هستند. آنها زندگی رابه خود سخت نمیگیرند و دیگران حرفشان را قبول دارند. گیاه متناسب با شخصیت اسفند ماهی ها گیاه عنکبوتی است. این گیاه زیاد نیاز به نگه‌داری ندارد و خودش رابا شرایط وفق می‌دهد. بنابر این در تاریک ترین قسمت خانه نیز قابل نگه‌داری هستند.

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : طالع,بینی,ازدواج,ماه,ها,با,هم,پیوند,زناشویی,ماه,های,مختلف, نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 291 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:34

بررسی ارزیابی عملکرد و رتبه بندی صنعت بیمه

  • بررسی ارزیابی عملکرد و رتبه بندی صنعت بیمه

    دانلود پایان نامه رشته مدیریت

    هدف از این پایان نامه بررسی ارزیابی عملکرد و رتبه بندی صنعت بیمه بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد.

    مقدمه :
    با توجه به تأثیر بسیار بالای صنعت بیمه بر رشد و توسعه اقتصادی کشورها، ارزیابی عملکرد در شرکت های بیمه ای از اهمیّت بسیار بالایی برخوردار می باشد و از آنجائیکه شرکت های بیمه از لحاظ ساختاری و نوع فعالیت بسیار گسترده می باشند لذا نیاز به کنترل و ارزیابی عملکرد در آنها مضاعف می گردد. از این رو ارزیابی عملکرد شعب شرکت های بیمه با بررسی کیفیت و چگونگی عملکرد و مقایسه آن ها گامی برای بهبود مستمر عملکرد شعب می باشد.سازمان های امروزی با افزایش روزافزون رقابت به علّت جهانی شدن تجارت، انفجار تکنولوژی و دانش سازمانی، خلق دانش و توانایی نوآوری با چالش های عدیده ای از جمله؛ منابع مالی محدود و در حال اتمام، افزایش انتظارات مشتریان و فشار برای شفافیت و پاسخگویی بیشتر، افزایش وظایف و فعالیت ها و هجوم راه حل های مدیریتی متفاوت برای بهبود وضعیت سازمان مواجه هستند. در چنین فضایی ارزیابی عملکرد بسیار پیچیده و دشوار می باشد. از این رو یکی از دغدغه های اساسی سازمان های امروزی دست یابی به شیوه ارزیابی عملکرد جامع، قابل اعتماد و انعطاف پذیر می باشد (طبری، 1387، ص 12). 


    با ظهور عصر اطلاعات، ارزیابی عملکرد سازمان ها تنها با به کارگیری معیارهای مالی گذشته امکان پذیر نمی باشد و سازمان ها نیازمند ارزیابی در کلیه ابعاد مالی و غیرمالی خود می باشند. لذا ایجاد تحول در سیستم ارزیابی و بهره گیری از روش های ارزیابی عملکرد نوین اجتناب ناپذیر می باشد (صفری و مداح، 1382، ص 25).تاکنون ابزارهای مختلفی جهت پوشش به این خلأ ارائه شده است که مشهورترین آنها ابزاری با نام کارت امتیازی متوازن (BSC)  می باشد. روش ارزیابی عملکرد متوازن به عنوان یک سیستم ارزیابی عملکرد، علاوه بر ارزیابی مالی که متکی بر مقیاس های حسابداری سنتی می باشد، عملکرد سازمان را از کلیه ابعاد اعم از مالی و غیر مالی مورد ارزیابی قرار می دهد.صنعت بیمه  از جمله صنایعی است که در اقتصاد جدید و تجارت داخلی و خارجی و نقش اساسی که در تولید ناخالص داخلی ایفا می کند، از اعتبار و اهمیّت بالایی برخوردار است. ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه علاوه بر مشخص کردن جایگاه کلی بنگاه در صنعت و بازار و آگاهی دادن به ذینفعان، باعث افزایش رقابت و پویایی صنعت و توسعه جامعه می گردد (حاجیانی، 1389، ص 77).شیوه های ارزیابی عملکرد در صنعت بیمه شامل شیوه های مورد استفاده از سوی شرکت های بیمه در داخل سازمان جهت ارزیابی واحدها، شعب و نمایندگی های شرکت و شیوه هایی که از سوی عوامل بیرون سازمان اعمال می شود، می باشد. 
     


    ارزیابی عملکرد شعب شرکت های بیمه با بررسی کیفیت و چگونگی عملکرد و مقاسیه آن ها گامی برای بهبود مستمر عملکرد این شعب می باشد، لذا تحقیق حاضر بر آن است که جهت ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب شرکت های بیمه بر اساس عملکردشان به ارزیابی آنها بپردازد. بدین خاطر، جهت ارزیابی عملکرد شعب شرکت های بیمه پس از بررسی مدل های متنوع ارزیابی عملکرد، مدل ارزیابی عملکرد متوازن، به عنوان چارچوب تحقیق در نظر گرفته شد.


    منظور از رتبه بندی در صنعت بیمه، ارزیابی پیچیده از شرایط و وضعیت مالی و غیر مالی شرکت بیمه است، که توسط متخصصین مستقل انجام می شود و به عنوان یکی از عناصر اصلی رقابت غیر قیمتی در بازار تلقی می شود. به بیان ساده؛ با رتبه بندی، موقعیت و وضعیت فعلی و آتی شرکت بیمه از ابعاد مختلف به ویژه ابعاد مالی روشن می شود. یا به عبارتی، رتبه بندی رویدادی جهت شفافیت موقعیت و وضعیت مؤسسه بیمه در بازار عمل می کند (میرزائی و صفری، 1388، ص 16).

     دلایل و ضرورت رتبه بندی در صنعت بیمه ایران:
    ضرورت رتبه بندی انتشارات صحیح و به موقع از شرکت هایی است که برای ارائه خدمات در آینده به جامعه متعهد می شوند. شرکت های بیمه با فروش بیمه متهعد می شوند که اگر در آینده برای مشتریان خسارتی جانی یا مالی به وجود آمد جبران خسارت وارده را بنماید ([email protected]).از آنجا که بین فروش بیمه نامه و در یافت حق بیمه از یک سو و ایفای تعهدات بیمه گر در صورت وقوع خسارت از سوی دیگر فاصله زمانی وجود دارد، بنابراین بیمه گذار (مشتری) باید اطمینان داشته باشد تا زمان وقوع حادثه شرکت بیمه گر ادامه فعالیت خواهد داشت و در صورت حیات شرکت از توانایی فنی و مالی لازم جهت ایفای تعهدات خود برخوردار خواهد بود. لذا بررسی توانایی شرکت های بیمه جهت حصول اطمینان بیمه گذار از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. از آنجایی که شرکت های بیمه علاوه بر اینکه خریدار ریسک های جامعه هستند؛ به منظور خرید انواع دارایی ها با ریسک های مختلف مبادرت می ورزند. با توجه به اینکه بررسی و شناسایی شدت و تعادل ریسک ها در بخش بدهی ها و دارایی ها و نحوه مدیریت آنها از عهده افراد معمولی و حتی شرکت های بزرگ اقتصادی خارج است لذا وجود نهاد های تخصصی و مستقل رتبه بندی و بهره گیری از متدهای علمی رتبه بندی از اهمیت و ارزش ویژه ای برخوردار است ([email protected]).

    رتبه بندی شرکت های بیمه، اطلاعات کلیدی و ضروری را در اختیار فعالان اقتصادی قرار می دهد تا علاوه بر بیمه گذاران ذینفعانی از قبیل سرمایه گذاران، سهامداران، مدیران مؤسسات بیمه ای، کارکنان، نمایندگان و کارگزاران، مشاوران اقتصادی، ناظران، بیمه گران اتکایی و دولت از نتایج آن در خصوص تنظیم رابطه خود با شرکت بیمه و اخذ تصمیمات صحیح اقتصادی بهره لازم را ببرند. با آغاز برنامه اصلاح نظام نظارت تعرفه ای و حرکت به سمت استقرار نظام مالی در صنعت بیمه، رتبه بندی مؤسسات بیمه به عنوان مکملی برای اجرای برنامه نظارت مالی عمل می کند. لذا از رتبه بندی به عنوان ابزار نظارتی و کنترلی، به مقام ناظر (دولت) این امکان را می دهد که به طور دقیق ریسک، بازدهی و ضعف های شرکت های بیمه را شناسایی کرده و هشدارهای لازم را قبل از هر گونه وضعیت نامناسب در صنعت بیمه اعمال و اقدامات اصلاحی لازم را اخذ کند. در ضمن رتبه بندی اطلاعات دقیقی پیرامون وضعیت فعلی و آتی شرکت بیمه ارائه می دهد و شرکت های بیمه نیز می توانند از اطلاعات رتبه بندی، به عنوان ابزار خود کنترلی استفاده بنماید (میرزائی و صفری، 1388، ص 24-23).

    هدف از این پایان نامه بررسی ارزیابی عملکرد و رتبه بندی صنعت بیمه بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد.


    فهرست مطالب
    2-1- مروری بر صنعت بیمه19
    2-1-1- مقدمه.19
    2-1-2- تعریف بیمه20
    2-1-2-1-تعریف بیمه از لحاظ لغوی20
    2-1-2-2- تعریف بیمه از لحاظ قانون بیمه21
    2-1-2-3- تعریف بیمه از لحاظ فنی21
    2-1-2-4- تعریف بیمه از لحاظ مالی.21
    2-1-2-5- تعریف بیمه در فرهنگستان ایران21
    2-1-3- تارخچه بیمه22
    2-1-3-1- تارخچه بیمه در جهان.22
    2-1-3-2- تاریخچه بیمه در ایران.25
    2-1-3-3- جایگاه بیمه بعد از انقلاب اسلامی.27
    2-1-3-4- بیمه در جهان امروز28
    2-1-4- انواع بیمه.29
    2-1-4-1- بیمه های اجتماعی.29
    2-1-4-2-  بیمه های بازرگانی.30
    2-1-4-3- مقايسه بيمه های بازرگانی و اجتماعی.31
    2-1-5- برخی از تعاریف و اصطلاحات بیمه ای31

    2-2- مروری بر ارزیابی عملکرد33
    2-2-1- مقدمه33
    2-2-2-تاریخچه ارزیابی عملکرد34
    2-2-2-1- تاریخچه ارزیابی عملکرد در جهان34
    2-2-2-2- تاریخچه ارزیابی عملکرد در ایران.35
    2-2-3- تعریف اندازه گیری36
    2-2-4- دلایل اندازه گیری36
    2-2-5- تعریف و مفهوم عملکرد36
    2-2-6- انواع ارزیابی37
    2-2-6-1-ارزيابي آينده نگر.37
    2-2-6-2-ارزيابي گذشته نگر.37
    2-2-7- مراحل ارزیابی.38
    2-2-8- تعریف و مفهوم ارزیابی عملکرد.39
    2-2-9- کارکردهای ارزیابی عملکرد40
    2-2-10- دلایل ارزیابی عملکرد41
    2-2-11- اهداف ارزیابی عملکرد42
    2-2-12- ضرورت و اهمیّت ارزیابی عملکرد42
    2-2-13- ابعاد ارزیابی عملکرد.43
    2-2-14- فرآیند ارزیابی عملکرد45

    2-2-15- شاخص ها و استانداردهای ارزیابی عملکرد.48
    2-2-15-1-تعریف استاندارد48
    2-2-15-2- تعریف شاخص48
    2-2-15-3- انواع شاخص های عملکردی49
    2-2-15-4- خصوصیات شاخص های عملکرد ایده آل.50
    2-2-15-4-1- شاخص های مطلوب عملکرد از نظر پیتر دراکر.50
    2-2-15-4-2- خصوصیات شاخص های عملکرد از نظر گلوبرسون.50
    2-2-15-4-3- اصول شاخص های عملکرد از نظر ماسکل51
    2-2-15-4-4- شاخص های عملکرد در مدل سینک و تاتل52
    2-2-15-4-5- شاخص های عملکرد در مدل نتایج و تعیین کننده ها52
    2-2-15-4-6- شاخص های عملکرد در مدل هرم عملکرد.53

    2-2-16- مدیریت عملکرد54
    2-2-16-1- تعریف مدیریت عملکرد.54
    2-2-16-2- مزيّت هاي مديريت عملکرد.55
    2-2-16-3- پیش نیازهای مدیریت عملکرد56
    2-2-16-4- حرکت از ارزیابی عملکرد به مدیریت عملکرد56
    2-2-16-5- شرایط حرکت مؤثر از ارزیابی عملکرد به مدیریت عملکرد.56
    2-2-16-6- تفاوت مدیریت عملکرد با ارزیابی عملکرد.57
    2-2-17- ديدگاه هاي سنتي و نوين درباره ارزيابي عملکرد59
    2-2-17-1- مقایسه معیارهای سنتی و نوین ارزیابی عملکرد.60
    2-2-17-2- اشکالات سیستم های سنتی ارزیابی61

    2-3- مدل های ارزیابی عملکرد61
    2-3-1-الگوی مناسب برای ارزیابی عملکرد.62
    2-3-2- ویژگی های یک سیستم  ارزیابی عملکرد مناسب62
    2-3-3- انواع مدل های ارزیابی عملکرد.64
    2-3-3-1- مدل های ارزیابی عملکرد مالی66
    2-3-3-1-1- تاريخچه سيستم‎هاي ارزيابي مالي.66
    2-3-3-1-2- تجزيه و تحليل صورت هاي مالي.67
    2-3-3-1-3- انواع نسبت‎هاي مالي.70
    2-3-3-1-3-1- نسبت‎هاي نقدينگي70
    2-3-3-1-3-2- نسبت‎هاي فعاليت (کارآیی)72
    2-3-3-1-3-3- نسبت‎هاي ساختار سرمايه (توانایی پردراخت بدهی ها)76
    2-3-3-1-3-4- نسبت‎هاي سودآوري78
    2-3-3-1-5- نسبت‎هاي مالي مربوط به سرمايه‎گذاري سهامداران (ارزش بازار)81
    2-3-3-1-4- نقاط قوت و ضعف نسبت‎هاي مالي84
    2-3-3-2- مدل های ارزيابي بهره‎وري85
    2-3-3-2-1- تاريخچه بهره‎وري.85
    2-3-3-2-2- تعريف بهره‎وري86
    2-3-3-2-3- انواع بهره‎وري86
    2-3-3-2-4- سطوح بهره‎وري88
    2-3-3-2-5- مراحل ايجاد معيارهاي بهره‎وري88
    2-3-3-2-6- مفهوم ارزش افزوده در بهره‎وري.90
    2-3-3-2-7- شاخص‎هاي بهره‎وري ارزش افزوده90
    2-3-3-2-8- روش سريع ارزيابي بهره‎وري.93
    2-3-3-2-9- محدوديت‎هاي ارزيابي بهره‎وري شركت‎ها95
    2-3-3-3- مدل هاي اثربخشي سازماني97
    2-3-3-3-1- رويكرد نيل به هدف.97
    2-3-3-3-2- رويكرد سيستمي97
    2-3-3-3-3- رويكرد عوامل استراتژيك.98
    2-3-3-3-4- رويكرد ارزش‎هاي رقابتي98 
    2-3-3-3-5- محدوديت مدل‎هاي ارزیابی اثربخشي سازماني.98
    2-3-3-4- مدل‎هاي ارزیابی تعالي سازماني.99
    2-3-3-4-1- مدل جايزه اروپايي كيفيت (EQA).99
    2-3-3-4-2- مدل جايزه ملي دمينگ.102
    2-3- 3-4-3- مدل جایزه ملی کیفیت مالكوم بالدريج104
    2-3-3-4-5- محدوديتهای مدل‎هاي ارزیابی تعالي سازماني.106

    2-4- مدل ارزیابی عملکرد متوازن107
    2-4-1- مقدمه107
    2-4-2- ابعاد مدل ارزیابی عملکرد متوازن.108
    2-4-3- انواع شاخص ها در مدل ارزیابی عملکرد متوازن.110
    2-4-4- دلایل استفاده از مدل ارزیابی عملکرد متوازن111
    2-4-5- کاربردهاي ارزيابي عملکرد متوازن113
    2-4-6- گام هاي پياده سازي و توسعه مدل ارزیابی عملکرد متوازن115
    2-4-7- سير تكاملى مدل ارزیابی عملکرد متوازن118
    2-4-8- مزایای مدل ارزیابی عملکرد متوازن123
    2-4-9- محدوديت های مدل ارزيابي عملكرد متوازن124

    2-5- مروری بر رتبه بندی در صنعت بیمه.124
    2-5-1- مقدمه.125
    2-5-2- تعریف رتبه بندی125
    2-5-3- منظور از رتبه بندی در صنعت بیمه.125
    2-5-4- تفاوت مفهوم رتبه بندی با رده بندی.126
    2-5-5- دلایل و ضرورت رتبه بندی در صنعت بیمه ایران126
    2-5-6- اهداف رتبه بندی شرکت های بیمه128
    2-5-7- مزایا و اثرات رتبه بندی شرکت های بیمه.128
    2-5-8- چالش ها و محدودیت های رتبه بندی شرکت های بیمه در ایران129
    2-5-9- مشكلات اجرايي رتبه بندي مؤسسات بیمه در ايران133
    2-5-10- متدولوژي (روش شناسی) رتبه بندي شركت هاي بيمه133
    2-5-11- طبقات روش شناسي رتبه بندي.134
    2-5-12- مهم ترين فاكتور هاي مؤثر در تعيين نوع متدولوژي رتبه بندي135
    2-6- مطالعات تجربی ارزیابی عملکرد بیمه135
    2-6-1- جمع بندی ادبیات تحقیق.149


    2-7- مدل پیشنهادی تحقیق.152
    2-7-1- مدل کلان (مفهومی)152
    2-7-2- مدل خرد (عملیاتی)153


    منابع و مأخذ    
    منابع فارسی
    منابع انگلیسی


     

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : بررسی,ارزیابی,عملکرد,و,رتبه,بندی,صنعت,بیمه, نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 286 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 14:53

سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی یا وی پی اس اصطلاحی هست که بین هاستینگها رواج دارد سرور مجازی از تقسیم سرور اختصاصی با استفاده از مجازی سازهای مانند وی ام ویر یا کی وی ام و دیگر مجازی ساز ها به وجود میاد در این بیان شرکتهای زیاد هستند که ارائه سرور مجازی پرداختند که ما به یکی از برترین آنها در اینجا خواهیم پرداخت :شرکت سروای تی این شرکت یکی از ارائه دهنده های خوب سرور مجازی مباشد که در ان میتوانید این خدمات را مشاهده کنید

سرور مجازی ابری

سرور مجازی آلمان KVM

سرور مجازی آلمان حرفه ای

سرور نیمه اختصاصی (VDS)آلمان

این محصولاتی که در بالا معرفی شد تعداد بسیار کمی از سرویس های این شرکت میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید نظرات کاربرانی که از سرویسهای این شرکت استفاده کردن مثبت بوده و نارضایتی بین انها مشاهده نمیشود



آپلود عکس 


 

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : سرور,مجازی,چیست, نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 252 تاريخ : سه شنبه 9 مرداد 1397 ساعت: 19:42

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : لوازم,ارایشی,بصورت,عمده,لوازم ارایشی با کیفیت و ارزان,لوازم ارایشی با کیفیت و ارزان و عمده, نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 286 تاريخ : دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت: 20:08

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 463 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 20:16

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

ناپدری...
ما را در سایت ناپدری دنبال می کنید

برچسب : غذای,شرکتی,غذای شرکتی ,غذای مامانپز, نویسنده : کاووسی فر emmtehann4 بازدید : 251 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 20:16

لینک دوستان

خبرنامه